www.isoyim.co.il

עיסוי מפנק בערד - עיסוי מפנק בבאר שבע - בודי מסאז בבאר שבע

עיסויים מפנקים בערד - עיסויים מפנקים בבאר שבע ממיטב קליניקות פרטיות, ספא מפנק, מכוני עיסוי, מעסות ומעסים מפנקים במיוחד במגוון עיסויים, עיסוי בודי, עיסוי טנטרה, עיסוי גוף , עיסוי מפנק, מסאז מפנק, בודי מסאז ועוד..

מומלץ
בודי מאסז
עיסוי מפנק
שעות פעילות
  • יום ראשון08:00-24:00
  • יום שני08:00-24:00
  • יום שלישי08:00-24:00
  • יום רביעי08:00-24:00
  • יום חמישי08:00-24:00
  • יום שישי08:00-24:00
  • יום שבת08:00-24:00

עיסוי מפנק חווית עיסוי מפנקת במיוחד

מעסה לעיסוי מפנק במיוחד

עיסוי בבאר שבע ממעסה מקצועית ומנוסה מזמינה אותך לעיסוי מפנק במיוחד בקליניקה מפוארת ואסתטית.

לא ניתן לקבל שירותי מין מכל סוג לרבות עיסוי אירוטי

Ribbon
בודי מאסז
עיסוי מפנק
שעות פעילות
  • יום ראשון08:00-24:00
  • יום שני08:00-24:00
  • יום שלישי08:00-24:00
  • יום רביעי08:00-24:00
  • יום חמישי08:00-24:00
  • יום שישי08:00-24:00
  • יום שבת08:00-24:00

בודי מסאז משחרר ומפנק

מעסה צעירה לעיסוי בודי מסאז

בבאר שבע, ספא מפואר ואסתטתי מציע מגוון עיסויים מפנקים ומרגיעים באווירה קסומה : בודי מסאז ועיסוי טנטרה בבאר שבע.

לא ניתן לקבל שירותי מין מכל סוג לרבות עיסוי אירוטי

Ribbon
בודי מאסז
עיסוי מפנק
שעות פעילות
  • יום ראשון08:00-24:00
  • יום שני08:00-24:00
  • יום שלישי08:00-24:00
  • יום רביעי08:00-24:00
  • יום חמישי08:00-24:00
  • יום שישי08:00-24:00
  • יום שבת08:00-24:00

עיסוי טנטרה מפנק במיוחד

מעסה לעיסוי טנטרי בבאר שבע

עיסוי טנטרה, ממעסה מנוסה ומקצוענית, מזמינה אותך לחווית בלתי נשכחת של עיסוי בשיטת המזרח הרחוק. ניתן לקבל עיסוי לינגם.

לא ניתן לקבל שירותי מין מכל סוג לרבות עיסוי אירוטי

מאמרים בנושא עיסויים - לחץ כאן

עיסוי מפנק :

עיסוי מפנק : חווית פינוק ושחרור מוחלטת

עיסוי מפנק, לא נועד רק לפינוקים. מחקרים חדשים מצאו כי עיסוי מפנק הוא בעל סגולות רפואיות ויתרונות בריאותיים רבים. אז בפעם הבאה שתרצו להתפנק בעיסוי מפנק, תזכרו את כל מה שקראתם במאמר הזה ואולי תהנו אפילו יותר.

תחושת הרוגע והפינוק שמתקבלת לאחר עיסוי מפנק, יכולה לשמש כתרופה בפני עצמה בקרב אנשים רבים. אבל עכשיו גם רופאים גילו את הסגולות הטמונות בטיפול בעיסוי מפנק והתחילו להמליץ על טיפול זה לחולים הלוקים בכאבים בגב התחתון, כאבים בשרירים ולחולים בכאבים כרונים שאין להם הסבר ברפואה הקונבנציונלית.

מחקרים חדשים שנעשו בשנים האחרונות מצאו כי טיפול בעיסוי מפנק מגביר את תפקוד מערכת החיסון אצל נשים שחולות בסרטן השד, מקל על תסמיני מחלת האסטמה בקרב ילדים הלוקים במחלה ויכול גם להקל על התסמינים אצל הלוקים בתסמונת התעלה הקרפלית. כמו כן המחקרים הראו כי טיפול פגים בעזרת עיסוי מפנק עזר להם לעלות במשקל.

העיסוי הוא תהליך טיפול עתיק ומוכר המתרחש במגע הגוף, ובעיקר בעזרת הידיים, על מנת להביא לשחרור מתחים, לשקם את מחזור הדם וליצור תחושת רוגע ושלווה. עם המון טכניקות עיסוי שונות שקיימות היום, עיסוי מפנק הוא הביטוי המושלם לחוויה של טיפוח ושחרור מוחלט.

עיסוי מפנק הוא עיסוי המתמקד בפינוק וברוגע של המטופל, וביכולתו ליצור חוויה נעימה ומרגיעה. במהלך העיסוי, המטפל משתמש בשלל טכניקות שונות, כגון תנועות רכות, לחיטוב וללחיצות עדינות על שרירים מתוחים ונקודות מרכזיות בגוף. המטרה העיקרית היא לסייע ללקוח לשחרר מתחים, להרפות ולהקל על כאבים, וליצור תחושה של רוגע ושלווה עמוקה.

עיסוי מפנק הוא חוויה מרגשת שמשלבת את התחושות הפיזיות והרגשיות. בנוסף לשיפור המצב הפיזי והתחושה הכללית של הגוף, העיסוי מפנק יכול להשפיע גם על הרוחניות והמצב הרוח של האדם. הוא מעניק זמן איכות וניתוק מוחלט מהלחצים היומייומיים שאנו חווים, העסוי מפנק, מציע פסק זמן שבו ניתן להתרפא, להתחדש ולהתחבר לתחושות הרגשיות העמוקות שלנו.

היתרונות של עיסוי מפנק הם רבים ומגוונים. הנה כמה מהם:

1. שחרור מתחים והרפיה: עיסוי מפנק מסייע בשחרור מתחים מהשרירים ובהרפיה כללית של הגוף. המגע הרך של העיסוי עוזרים להרפות ולשחרר את השרירים המתוחים ולהקל על כאבים וכאבי שרירים.

2. שיפור מחזור הדם: במהלך העיסוי, הלחיצה והתנועות הרכות על העור והשרירים עוזרות לשפר את מחזור הדם בגוף. זה מסייע בזרימת החמצן והחומרים המזינים לתאי הגוף, ובכך מגביר את הטונוס הגופני ומחזק את המערכת החיסונית.

3. הקלה על מתח ודיכאון: עיסוי מפנק יכול להקל על קשיי מתח ולהפחית את הדיכאון. בעזרת המגע החם והרך של המטפל, הלקוח מרגיש מקושר ונתמך, וזה יכול לקדם תחושה של רוגע וביטחון.

4. יישום ארומתרפיה: במקרים רבים, עיסוי מפנק מתבצע בשילוב עם שמנים אתריים ושמנים צמחיים שמשפרים את תחושת הרגיעה והשלווה. הריחות הנעימים מקדימים הרפיה ומרגיעים את המערכת העצבית.

5. שיפור גמישות ותפקוד השרירים: תנועות העיסוי הרכות והמדויקות עוזרות לשחרר את הערמונית השרירית ולשפר את גמישות ותפקוד השרירים. זה יכול להביא לשיפור ביכולת התנועה, להפחית כאבים וכאבי שרירים, ולשפר את תחושת הקלות והנוחות בגוף.

עיסוי מפנק הוא אחד מהדרכים הטובות ביותר להתפנק ולטפח את הגוף והנפש. זו חוויה של תרגום מוחלטת מהמולדת הסובבת בסביבתנו המודרנית והמהירה. 

מה קורה בגופינו בזמן עיסוי מפנק ?

כולנו יודעים מה בערך עיסוי מפנק עושה לגופינו. כל המטפלים בעיסוי סיפרו לנו תמיד שעיסוי מפנק עוזר לשחרר רעלים מהגוף ולשפר את זרימת הדם. כעת גילו החוקרים למשל, כי 45 דקות של עיסוי יכולים להביא לירידה קטנה ברמות הקורטיזול בדם. קורטיזול הוא הורמון סטרואידי המופרש מבלוטת יותרת הכליה. הוא אחראי על חילוף החומרים בגוף ומשתחרר במצבי לחץ. כשיש הפרשת יתר של קורטיזול בגוף זה גורם לתסמונת בשם "קושינג" שגורמת לשינוים משמעותיים בחילוף החומרים, שינוי בצורת הגוף ויתר לחץ דם.

מה ההבדל בין עיסוי מפנק לעיסוי מקצועי ?

טיפול בעיסוי מפנק, הינו עיסוי שנעשה במגע רק יותר ובלחיצות חזקות פחות מעיסוי מקצועי.

עיסוי מקצועי נועד לטפל ולהקל על בעיות בשרירים ואילו עיסוי מפנק נועד יותר להרגיע את הגוף והנפש ולהוריד את המתח והלחץ מהשרירים באופן שבו המעסה מרגיעה את המטופל על ידי מגע עדין ומלטף.

מתי מומלץ לקבל עיסוי מפנק?

שאדם מרגיש שהשרירים תפוסים ללא פעילות ספורטיבית וללא שום סיבה הנראית לעין כנראה שהשרירים מתוחים ותפוסים כתוצאה ממתח ואו מלחץ נפשי וללא שום סיבה בריאותית ולכן, עיסוי מפנק הוא פתרון מצוין להרגעת הגוף והנפש למצבים אלו ולשחרור כלל השרירים בגוף.

כמו כן 45 דקות של עיסוי מפנק הביאו לירידה של הציטוקינים - הגורמים לשיבוש כללי של המערכת לחילוף חומרים בגוף, לירידה של תסמיני אלרגיה ונתנו דחיפה לתאי דם לבנים להילחם בזיהומים.

קישורים למאמרים נוספים

עיסוי טנטרה: עיסוי אנרגטי מפנק ומשחרר במיוחד

עיסוי טנטרה הוא סוג מיוחד של עיסוי אשר מתמקדים באיזון והתחדשות האנרגיה בגוף. מקורו של עיסוי טנטרה הוא מהודו ונחשב לאחד מהסוגים המתקדמים של עיסוי התרבותי.

עיסוי טנטרה מתבצע באמצעות מגע ולחיצה על נקודות מסוימות בגוף, החשובות במיוחד לאיזון האנרגיה החיונית של הגוף. מטרתו העיקרית של עיסוי טנטרה היא לשחרר מתחים, לשפר את הזרימה האנרגטית בגוף ולקדם תחושה של רוגע ושלווה.

המטרה העיקרית של עיסוי טנטרה היא לשחרר אנרגיה חיובית ולשקם את זרמי האנרגיה בגוף. העיסוי מתבצע באמצעות לחיצה על נקודות אנרגיה מסוימות בגוף, המכונות "צ'אקרות". כאשר אנרגיה חיובית ושלווה מועברת לנקודות אלו, ניתן לשחרר מתח ולקדם תחושת רוגע ושלווה.

העיסוי הטנטרה מציע תרגול מעמיק של הגוף, הרוח והנפש באופן משולב. הוא מסייע בהפחתת מתחים, בהרגעת המערכת העצבית הסנטרלית, ובשיפור הזרימה האנרגטית בגוף. עיסוי טנטרה יכול להיות מותאם אישית לצרכים המיוחדים של כל מטופל, ולהשפיע באופן חיובי על מגוון מצבים פיזיים ורגשיים.

בתקופה העתיקה מבניית התורה האינדית, נובעת התורה הנסתרת של עיסוי טנטרה. תורת הטנטרה מציינת את החשיבות הגדולה של הזרימה האנרגטית בגוף, היא מציינת את הקשר של עיסוי טנטרה אשר מציע ביטוי מודרני לתורת האיזון והאנרגיה העתיקה, ומבטא את הגישה המשולבת בין הגוף, הנפש והרוח. העיסוי משלב טכניקות עיסוי מסורתיות ומודרניות על מנת ליצור איזון והרמוניה בגוף ובנפש.

עיסוי טנטרה מציע חווית עיסוי מעמיקה ומשולבת, שמתמקדת בקשר המרכזי בין הגוף והנפש. העיסוי מביא להתרגשות ולהרמוניה פנימית, ויכול לסייע בשחרור מתחים, הקלה על כאבים פיזיים ומנטליים, ושיפור המצב הכללי של המטופל.

תהליך עיסוי הטנטרה :

במהלך עיסוי טנטרה, המטפל או המטפלת משתמשים בטכניקות ייחודיות של מגע, המתבצעות באמצעות ידיים, כף יד, אצבעות ואף כלי עבודה נוספים. הם מפעילים לחץ על הנקודות המיוחדות בגוף ומבצעים תנועות ייחודיות ומחזוריות של דחיסה ומתיחה.

עיסוי טנטרה יכול להיות חוויה מרגיעה ומשחררת, והוא נחשב לשיטה אפקטיבית להפחתת מתחים ולשיפור הרמוניה ואיזון הגוף והנפש. מומלץ לבדוק את רקע המטפל או המטפלת לפני תוך בחירת העיסוי ולוודא שהם מוסמכים ומיומנים בטכניקות הטנטרה.

מה ההבדל בין עיסוי טנטרה לשאר העיסויים ?

יש הרבה בלבול בציבור לגבי מהו עיסוי טנטרי ומה ההבדל בינו לבין עיסוי ארוטי ושאר עיסויים חושניים...

בלבול הנובע במקרים רבים מכך שמטפלים, מטפלות וגורמים אחרים מבצעים עיסויים ארוטיים מסוגים שונים וקוראים להם משיקולי שיווק ומשיקולים אחרים "עיסויים טנטריים"...

חשוב להקדים ולהדגיש שאין בטנטרה תהליך מובנה של עיסוי "טנטרי".

יחד עם זאת יתכן שבמהלך מפגש טנטרי יוענק לכם עיסוי, מה שהופך עיסוי לטנטרי הוא הכוונה שמאחוריו. בעוד שבעיסוי ארוטי, מטרת המטפל היא לענג את המטופל/ת. ומה שינחה אותו הוא העונג של המטופל/ת.

בעיסוי טנטרה לעומת זאת, הכוונה היחידה היא לאפשר למקבל/ת להתחבר לחוויה הישירה של עצמו/ה. וככזה הוא משמש רק ככלי אחד מיני רבים בהם נוכל להשתמש במפגש טנטרי.

אין, ולא צריכה להיות בו, מטרה לענג או להביא לאורגזמה, אין בו מרדף אחרי שום דבר שאינו כבר נמצא, כאן ועכשיו. למרות שיתכן שהמקבל/ת יחווה עונג מיני או אחר, זו תהיה תופעת לוואי של העיסוי ולא מטרה שלו.

עיסוי טנטרי יכול לכלול מגוון טכניקות שמטרתן להעלות ולהגביר את האנרגיה המינית, לעורר ולהעלות את אנרגיית הקונדליני. אותה אנרגיית חיים מתפרצת האצורה ועצורה, מגולגלת כנחש, בבסיס עמוד השדרה שלנו.

הסיבה והמקור לכך הוא שע"פ התיעוד ברגע ההארה מתרחשת עליה של אנרגיית הקונדליני. ומכאן הסברה שאם נעורר ונעלה את אותה אנרגיה, נחווה את אותה חוויה של הארה והתעלות המלווים את החיבור לחוויה הישירה של המציאות.

טכניקת העיסוי יכולה להיות כל טכניקת מגע שהדקה/דקיני מיומנים בה. ומכיוון שמה שהופך את העיסוי לטנטרי זו הכוונה שמאחוריו, הרי שתהיה זו הכוונה שתוביל את בחירת התנועות וכיוונן.

דבר נוסף שמאפיין את העיסוי הטנטרי, הוא האקטיביות של המקבל/ת - השימוש במודעות וקשר עין במהלך העיסוי, כמו גם שימוש בנשימות וצלילים שישרתו את החוויה והכוונה של הנעת האנרגיה המינית ופיזורה בגוף.

העיסוי יכול להיעשות עם או בלי ביגוד, עם שמן או בלעדיו, חזק או חלש,

המגע יכול להיות אינטימי ומיני יותר או פחות, הכל לפי מה שמתאים לרגע ולגבולות של המעניק והמקבל/ת באותו רגע, והכל בהתאם למה שישרת את כוונת המפגש - לאפשר לנו להתחבר לחוויה של הטבע הבסיסי שלנו - בצורה הטובה ביותר.

חשוב להדגיש שאם אתם רוצים לטפל בכאב, לשחרר שרירים, או אפילו רק להתענג או להתפנק, לא זה מקומו של העיסוי הטנטרי במפגש.

אבל אם אתם מוכנים פשוט להיות עם מה שיש, לחקור עם מודעות מלאה את מה שיש לגופנו ללמד אותנו, להכנע ולהתמסר לחוויה, בלי נסיון לכוון או להשיג דבר,

אזי בעיסוי כחלק ממפגש טנטרי, אתם עשויים למצוא חוויה עוצמתית שונה ומענגת גם יחד.

 

מאמר - עיסוי גוף

בודי מסאז: חווית עיסוי חושנית ומרפה לגוף ולנפש :

בודי מסאז, או בכינויו האחר בודי מסאג' מתרגומו באנגלית (Body Massage) הינו עיסוי גוף פשוטו כמשמעו. בודי מסאז הגיע אלינו מארצות המזרח והוא נפוץ מאוד בתאילנד.  כולל טכניקת עיסויים מיוחדים וייחודיים מסגנונות שונים כשהמטופל שוכב על בטנו בתחילת הטיפול ולאחר מכן שוכב על הצד ועל הגב. העיסוי הוא מפנק במיוחד וגורם לשיפור זרימת הדם בגוף ולתחושות נפלאות לכל מטופל. העיסוי משחרר את הגוף ואת הנפש ומציע למטופל או למטופלת חוויה של רוגע, שלווה ושחרור. בודי מסאז משלב טכניקות עיסוי שונות וניתן להתאים אותו לצרכים והעדפות של המטופל.

בודי מסאז יכול להיות מותאם אישית לכל אדם ולצרכים הספציפיים שלו. התהליך עשוי לכלול שילוב של ליטופים, לחיצות, חיכוך, ותנודות קלות באמצעות הידיים, האצבעות, המרפקים או כל כלי עיסוי אחר. המסאז מתבצע לעיתים גם באמצעות בשמנים ארומטיים או תערובות שמנים למטרת הרגעת גוף המטופל. 

העיסוי בודי מסאג' יכול להיות מותאם לשטח ספציפי בגוף, כמו הגב, הכתפיים, הרגליים או הידיים. ניתן גם לקבוע את הלחץ והעוצמה של העיסוי על פי ההעדפות האישיות של הלקוח.

בודי מסאז הוא מונח המתייחס לתחום העיסוי והטיפול הגופני המתמקד בקידום הבריאות הכללית של המטופל. בעידן המודרני, התודעה לחשיבות הטיפול הגופני והרוחני התעוררה, והעיסוי הפך לפופולרי יותר מאי פעם. בודי מסאז מציע גישה מקיפה ומעודדת לטיפוח הגוף והנפש על ידי שילוב של טכניקות עיסוי מגוונות המתאימות לצרכים האישיים של כל אדם.

עיסוי בודי מסאז מתבצע בדרך כלל באמצעות שילוב של טכניקות מסורתיות ומודרניות, כולל טכניקות עיסוי שונות כמו עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי ספורטיבי ועוד. המטרה העיקרית של בודי מסאז היא לשחרר מתחים, לשקם את זרמי האנרגיה בגוף ולתת תחושת רוגע ושלווה. הטיפול הגופני דרך העיסוי מסייע בהפחתת כאבים, שיפור מחזור הדם והתחושה הכללית של האדם.

בודי מסאז מתאים לכל אדם, ללא קשר לגילו, מיןו או מצבו הפיזי. העיסוי יכול להתבצע כטיפול מרגיע ומרפה או כטיפול רגשי ומחדש אנרגטית. המטפל בבודי מסאז משתמש בתחושתו האישית ובידע המקצועי שלו על מנת ליצור חוויה נעימה ומרגיעה, שתגרום לשחרור מתחים ולחידוש האנרגיה החיובית בגוף ובנפש.

בודי מסאג' יכול להיות חוויה ייחודית ומרגשת, והוא יכול להשפיע באופן חיובי על מצבים רגשיים ופיזיים של כל אדם. כאשר מטופל נעזר בבודי מסאז בצורה קבועה, הוא עשוי ליהנות מספר יתרונות:

1. הפחתת מתחים והרפיה: בודי מסאז עשוי לסייע בהפחתת מתחים ולהביא לרוגע ושלווה. הלחיצות והתנודות של מגע במהלך העיסוי, עשויים לשחרר שרירים מתוחים ולהפוך את הגוף לרך וגמיש.

2. שיפור מחזור הדם: בודי מסאז יכול לשפר את מחזור הדם בגוף. זרימת הדם הנכונה מסייעת לאספקת חמצן וחומרים תזונתיים לתאי הגוף, ויכולה לסייע בהפחתת תחושות כאב ולחזק את מערכת החיסון.

3. ריפוי פיזי והחלמה: בודי מסאז עשוי לסייע בהחלמה ובריפוי פיזי. הוא יכול לסייע בהקלה על כאבים בגב, ברגליים, בשרירים וכאבי מיגרנה. כמו כן, הוא יכול לשפר את גמישות הגוף, לשקם שרירים פצועים ולהקל על כאבים חזקים.

4. בעיה רגשית והפרעות שינה: עיסוי בודי מסאג' עשוי לסייע בטיפול בבעיות רגשיות ולשיפור מצב הרוחני של המטופל. כאשר הגוף מרגיש טוב יותר ונרגש פחות, יתרונות אלו יכולים להביא לשיפור באיכות השינה ולהקלה על הפרעות שינה.

עיסוי הגוף - בודי מסאז יכול להביא למגוון תועלות, כולל:

1. רגיעת השרירים והפגת מתחים: העיסוי יכול לסייע בהרפיה והפחתת מתחים בשרירים ובמערכת העצבים.

2. שיפור זרימת הדם: הלחיצה והתנודות העיסוי על הגוף יכולות לשפר את זרימת הדם ולקדם את תהליכי החילוף החומרי בגוף.

3. הפחתת כאבים כללים בגוף: העיסוי יכול לסייע בהקלה על כאבים בכל חלקי הגוף.

4. הפחתת מתחים פיזיים: העיסוי יכול לשמש ככלי להפגת מתחים פיזיים ושיפור יכולת התרגול של הגוף.

5. שיפור יכולת הריכוז: עיסוי בודי מסאז' יכלול שימוש בשמנים ארומטיים או תערובות שמנים, אבל זה יהיה בהתאם לפרקטיקה הספציפית של המסאג'יסט/ית שמבצע/ת את העיסוי. כדי לדעת על רכיבים מדויקים בבודי מסאג', כדאי להתייעץ עם מסאג'יסט/ית או לבדוק את המרכיבים המצויים במוצרים ספציפיים שמשמשים בתהליך המסאג'.

מה ההבדל בין בודי מסאז לעיסוי קלאסי \ עיסוי שוודי ?

להבדיל מעיסוי רקמות עמוק או עיסוי שרירים עמוק, בודי מסאז הינו עיסוי שנעשה במגע רך ומלטף בליווי שמנים חמים וארומטיים ונועד ברובו גם לטיפול בבעיות מיניות והדרכה מינית לשיפור יחסי זוגיות בין בני זוג וזאת בנוסף לטיפול בשיפור זרימת הדם בגוף.

מתי מומלץ לקבל בודי מסאז ?

שאדם מרגיש שהשרירים תפוסים ללא פעילות ספורטיבית וללא שום סיבה הנראית לעין כנראה שהשרירים מתוחים ותפוסים כתוצאה ממתח ואו מלחץ נפשי וללא שום סיבה בריאותית ולכן, בודי מסאג' הוא פתרון מצוין להרגעת הגוף והנפש למצבים אלו ולשחרור כלל השרירים בגוף.

כמו כן מחקרים רבים הוכיחו כי, 45 דקות של עיסוי בודי מסאז הביאו לירידה של הציטוקינים - הגורמים לשיבוש כללי של המערכת לחילוף חומרים בגוף, לירידה של תסמיני אלרגיה ונתנו דחיפה לתאי דם לבנים להילחם בזיהומים.

לסיכום, בודי מסאז הוא תחום העיסוי המתמקד בטיפוח הגוף והנפש דרך שילוב של טכניקות עיסוי מגוונות. העיסוי יכול לסייע בהפחתת מתחים, שיפור מחזור הדם, ריפוי פיזי והחלמה, 

קישורים למאמרים נוספים
מידע מקצועי - עיסויים כללי


בודי מסאז בבאר שבע: חווית עיסוי חושנית ומרפה לגוף ולנפש.

בודי מסאז, או בכינויו האחר בודי מסאג' מתרגומו באנגלית (Body Massage) הינו עיסוי גוף פשוטו כמשמעו. בודי מסאז הגיע אלינו מארצות המזרח והוא נפוץ מאוד בתאילנד.  כולל טכניקת עיסויים מיוחדים וייחודיים מסגנונות שונים כשהמטופל שוכב על בטנו בתחילת הטיפול ולאחר מכן שוכב על הצד ועל הגב. העיסוי הוא מפנק במיוחד וגורם לשיפור זרימת הדם בגוף ולתחושות נפלאות לכל מטופל. העיסוי משחרר את הגוף ואת הנפש ומציע למטופל או למטופלת חוויה של רוגע, שלווה ושחרור. בודי מסאז משלב טכניקות עיסוי שונות וניתן להתאים אותו לצרכים והעדפות של המטופל.

בודי מסאז, יכול להיות מותאם אישית לכל אדם ולצרכים הספציפיים שלו. התהליך עשוי לכלול שילוב של ליטופים, לחיצות, חיכוך, ותנודות קלות באמצעות הידיים, האצבעות, המרפקים או כל כלי עיסוי אחר. המסאז מתבצע לעיתים גם באמצעות בשמנים ארומטיים או תערובות שמנים למטרת הרגעת גוף המטופל. 

העיסוי בודי מסאג' יכול להיות מותאם לשטח ספציפי בגוף, כמו הגב, הכתפיים, הרגליים או הידיים. ניתן גם לקבוע את הלחץ והעוצמה של העיסוי על פי ההעדפות האישיות של הלקוח.

בודי מסאז הוא מונח המתייחס לתחום העיסוי והטיפול הגופני המתמקד בקידום הבריאות הכללית של המטופל. בעידן המודרני, התודעה לחשיבות הטיפול הגופני והרוחני התעוררה, והעיסוי הפך לפופולרי יותר מאי פעם. בודי מסאז מציע גישה מקיפה ומעודדת לטיפוח הגוף והנפש על ידי שילוב של טכניקות עיסוי מגוונות המתאימות לצרכים האישיים של כל אדם.

עיסוי בודי מסאז מתבצע בדרך כלל באמצעות שילוב של טכניקות מסורתיות ומודרניות, כולל טכניקות עיסוי שונות כמו עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי ספורטיבי ועוד. המטרה העיקרית של בודי מסאז היא לשחרר מתחים, לשקם את זרמי האנרגיה בגוף ולתת תחושת רוגע ושלווה. הטיפול הגופני דרך העיסוי מסייע בהפחתת כאבים, שיפור מחזור הדם והתחושה הכללית של האדם.

בודי מסאז מתאים לכל אדם, ללא קשר לגילו, מיןו או מצבו הפיזי. העיסוי יכול להתבצע כטיפול מרגיע ומרפה או כטיפול רגשי ומחדש אנרגטית. המטפל בבודי מסאז משתמש בתחושתו האישית ובידע המקצועי שלו על מנת ליצור חוויה נעימה ומרגיעה, שתגרום לשחרור מתחים ולחידוש האנרגיה החיובית בגוף ובנפש.

בודי מסאג' יכול להיות חוויה ייחודית ומרגשת, והוא יכול להשפיע באופן חיובי על מצבים רגשיים ופיזיים של כל אדם. כאשר מטופל נעזר בבודי מסאז בצורה קבועה, הוא עשוי ליהנות מספר יתרונות:

1. הפחתת מתחים והרפיה: בודי מסאז עשוי לסייע בהפחתת מתחים ולהביא לרוגע ושלווה. הלחיצות והתנודות של מגע במהלך העיסוי, עשויים לשחרר שרירים מתוחים ולהפוך את הגוף לרך וגמיש.

2. שיפור מחזור הדם: בודי מסאז יכול לשפר את מחזור הדם בגוף. זרימת הדם הנכונה מסייעת לאספקת חמצן וחומרים תזונתיים לתאי הגוף, ויכולה לסייע בהפחתת תחושות כאב ולחזק את מערכת החיסון.

3. ריפוי פיזי והחלמה: בודי מסאז עשוי לסייע בהחלמה ובריפוי פיזי. הוא יכול לסייע בהקלה על כאבים בגב, ברגליים, בשרירים וכאבי מיגרנה. כמו כן, הוא יכול לשפר את גמישות הגוף, לשקם שרירים פצועים ולהקל על כאבים חזקים.

4. בעיה רגשית והפרעות שינה: עיסוי בודי מסאג' עשוי לסייע בטיפול בבעיות רגשיות ולשיפור מצב הרוחני של המטופל. כאשר הגוף מרגיש טוב יותר ונרגש פחות, יתרונות אלו יכולים להביא לשיפור באיכות השינה ולהקלה על הפרעות שינה.

עיסוי הגוף - בודי מסאז יכול להביא למגוון תועלות, כולל:

1. רגיעת השרירים והפגת מתחים: העיסוי יכול לסייע בהרפיה והפחתת מתחים בשרירים ובמערכת העצבים.

2. שיפור זרימת הדם: הלחיצה והתנודות העיסוי על הגוף יכולות לשפר את זרימת הדם ולקדם את תהליכי החילוף החומרי בגוף.

3. הפחתת כאבים כללים בגוף: העיסוי יכול לסייע בהקלה על כאבים בכל חלקי הגוף.

4. הפחתת מתחים פיזיים: העיסוי יכול לשמש ככלי להפגת מתחים פיזיים ושיפור יכולת התרגול של הגוף.

5. שיפור יכולת הריכוז: עיסוי בודי מסאז' יכלול שימוש בשמנים ארומטיים או תערובות שמנים, אבל זה יהיה בהתאם לפרקטיקה הספציפית של המסאג'יסט/ית שמבצע/ת את העיסוי. כדי לדעת על רכיבים מדויקים בבודי מסאג', כדאי להתייעץ עם מסאג'יסט/ית או לבדוק את המרכיבים המצויים במוצרים ספציפיים שמשמשים בתהליך המסאג'.

מה ההבדל בין בודי מסאז לעיסוי קלאסי \ עיסוי שוודי ?

להבדיל מעיסוי רקמות עמוק או עיסוי שרירים עמוק, בודי מסאז הינו עיסוי שנעשה במגע רך ומלטף בליווי שמנים חמים וארומטיים ונועד ברובו גם לטיפול בבעיות מיניות והדרכה מינית לשיפור יחסי זוגיות בין בני זוג וזאת בנוסף לטיפול בשיפור זרימת הדם בגוף.

מתי מומלץ לקבל בודי מסאז ?

שאדם מרגיש שהשרירים תפוסים ללא פעילות ספורטיבית וללא שום סיבה הנראית לעין כנראה שהשרירים מתוחים ותפוסים כתוצאה ממתח ואו מלחץ נפשי וללא שום סיבה בריאותית ולכן, בודי מסאג' הוא פתרון מצוין להרגעת הגוף והנפש למצבים אלו ולשחרור כלל השרירים בגוף.

כמו כן מחקרים רבים הוכיחו כי, 45 דקות של עיסוי בודי מסאז הביאו לירידה של הציטוקינים - הגורמים לשיבוש כללי של המערכת לחילוף חומרים בגוף, לירידה של תסמיני אלרגיה ונתנו דחיפה לתאי דם לבנים להילחם בזיהומים.

לסיכום, בודי מסאז הוא תחום העיסוי המתמקד בטיפוח הגוף והנפש דרך שילוב של טכניקות עיסוי מגוונות. העיסוי יכול לסייע בהפחתת מתחים, שיפור מחזור הדם, ריפוי פיזי והחלמה, 

כל הזכויות © באתר שמורות לאתר "עיסויים" www.isoyim.co.il , אין להעתיק ו\או להשתמש בתמונות, במאמרים ובקודים של האתר. כל המפר הוראה זו יועמד לדין.
אין האתר ו\או בעליו ו\או מי מטעמו אחראים לתוכן הפרסום באתר ו\או לטיב השירות הניתן מהמפרסמים באתר. האתר ו\בעליו ו\או מי מטעמו אינם מפרסמים ו\או רומזים במישרין ו\או בעיקיפין לפרסום מתן שירותי מין מכל סוג שהם.

האתר מפרסם, עיסוי מקצועי, בלבד, ואינו מפרסם, עיסוי אירוטי \ עיסוי ארוטי \ מסאז אירוטי